Tuesday, February 3, 2009

आफै बुज्नुस ...


लाग्छ ठुलो अस्तित्व बनाइसकें,अस्तित्व शब्द भुलेर
लाग्छ गौरवशाली देश बनाइसाकें,गौरव शब्द भुलेर
त्यसैले मलाई बादर भन,म बादर सुन्न चाहन्छू
बादर भनी आदर गर ,म आदर पाउन चाहन्छु

जाबो नरिवल नभएर के भो,मसँग छ देशको कमान
जाबो पुच्छर नहुदा नभन्नु बादर,हाम्रो अपमान
त्यसैले मलाई बादर भन .......

घर त आफ्नो बनाउछु ,अरुको पो भ्त्कौउछु
बाहिराकालाई मनाउछु ,आफ्नैलाई पो सताउछु
त्यसैले मलाई बादर भन .......

रुख छोडें त के भो ,महलमा जमन जानेकोछू
दुःख भूलें त के भो ,हजार मुख पालेकोछू
त्यसैले मलाई बादर भन ......

चिथोर्न्न छोडें त के भो ,निचोर्न्न जानेकोछू
त्यों रातो नभएर के भो ,गाला त रातो पारेकोछू
त्यसैले मलाई बादर भन .....

चार खुट्टा छोडें त के भो ,दुई हात जोड़न राखेको छू
क्येरा छ्दौना भूले पनी देश छादौना जानेको छू
त्यसैले मलाई बादर भन ......

रेबीज़ सार्र्ण छोडें ,भ्रस्ताचार सारेकोछू
जुम्रा मार्न छोडें जनता मार्न थालेको छु
त्यसैले मलाई बादर भन , म बादर सुन्न चाहन्छू
बादर भनी आदर गर,म आदर पाउन चाहन्छू .......

3 comments:

  1. Super Amit, It is really nice. Perfect mirror of so called leader..

    ReplyDelete
  2. wow bhanja....very nice poem.....I never knew you could express your feelings so nicely....keep it up!!

    ReplyDelete